az előadói információk folyamatosan frissülnek. 

Bessenyei István

tulajdonos ügyvezető

Laurel cégcsoport

Bessenyei István a 26 éves Laurel ügyvezető-tulajdonosa. A kecskeméti Gépipari Automatizálási és Műszaki Főiskola után pályáját eleve informatikusként, a Videotonnál és a SZÜV-nél kezdte. 1993-ban több kollégájával megalapították a Laurelt, kifejezetten kereskedelmi rendszerek fejlesztésére és forgalmazására. A cégcsoporttá nőtt vállalkozás sikerét mára több mint 16 ezer értékesítési végpont igazolja.

Bokor Rita

szortiment menedzser, független tanácsadó

Tanácsadóként dolgozom a kiskereskedelemben, kategória menedzsment tanácsadás, szervezet és hálózat fejlesztési területeken. Korábban 17 évig a dm-ben dolgoztam, rövid ideig értékesítési területen, majd később szortiment menedzserként a beszerzésen.

Dörnyei Otília

Consumer & Retail Director

Inspira Group

20 éve dolgozik piackutatásban, szakterülete a fogyasztói és vásárlói kutatások. Nemzetközi tapasztalatait multinacionális vállalatok hazai és európai kutatási projektjei során szerezte. Rendszeres előadó konferenciákon és workshopokon, valamint felsőoktatási intézményekben, az Év Boltja zsűriének indulás óta tagja. 
Mottója szerint a boltban minden a vevőről, kell, hogy szóljon. A Customer Experience, a vevőélmény, nem csak buzzword, az Év boltja eddigi díjazottjai mind igazi vevőélményt nyújtottak szerinte.

Kadlok Nelli

pr-menedzser

Rossmann Magyarország

Kadlok Nelli a Rossmann Magyarország PR menedzsere 2017 óta. Több, mint 10 éve foglalkozik kommunikációval, 2 évet töltött PR ügynökségnél és 6,5 évet a Telenor vállalati kommunikációs csapatában. A Rossmannál a fő feladata a drogéria nagyköveteinek felépítése és a márka imázsának erősítése.

Kurucz Péter

Kereskedői kapcsolatok igazgató

Nielsen

A Nielsen és a Brandbank összeolvadásának eredményeként 2017. július 1-jétől Kurucz Péter a magyarországi Nielsen kereskedői és a Brandbank szolgáltatások vezetője. Kurucz Péter hozta létre a Brandbank magyarországi leányvállalatát, amelynek 2012 óta volt a vezetője. A szakember ezt megelőzően közel egy évtizedig dolgozott informatikai cégek kereskedelmi területein különböző vezetői munkakörökben, hat évig vezette a Siemens integrált telekommunikációs szolgáltatások üzletágát, majd egy informatikai kockázati tőkealap befektetési igazgatója volt. A Brandbank elindítását megelőzően a GS1 Magyarország vezető szakértőjeként dolgozott. Kurucz Péter (44) egyetemi diplomáját a Szent István Egyetemen szerezte, angolul és németül kiválóan beszél, szabadidejében kedveli az amerikai focit és a kettlebellt. Nős, három gyermek édesapja.

Nagy István

agrárminiszter

Nagy István, agrárminiszter 1992-ben Mosonmagyaróváron szerzett agrármérnöki diplomát.
Ezt követően a hegyeshalmi Vám-és Pénzügyőrségen dolgozott fél évig zászlósként,
1994 őszétől a Pannon Agrártudományi Egyetemen először tanszéki mérnökként dolgozott majd egyetemi tanársegédként, s végül egyetemi adjunktus lett, majd 2008-ban egyetemi docensnek nevezték ki. Politikai pályafutását 2006-tól 2010-ig Mosonmagyaróvár alpolgármestereként, majd polgármestereként kezdte. 2014-ben a Fidesz-KDNP színeiben nyert másodízben az országgyűlési választásokon. 2014-ben a Földművelési Minisztérium parlamenti államtitkárává nevezték ki.  2018-ban ismét megválasztottak az 5. számú választókörzet képviselőjévé. Ezt követően ez év májusában nevezték ki az Agrárminisztérium élére. Egyéb képesítései: hivatásos vadász és Aranykalászos méhészgazda
 

Rakonczay Gábor

többszörös világrekorder, óceánátszelő magyar evezős, az első magyar, aki elérte a Déli-sarkot

1981-ben született, gyeremekként öt sportközösség életében vett részt, viszonylag korán megismerkedett az ellentétes gondolkodásmóddal. Hisz a pillangóhatásban, a szabadságérzés nem vágy, hanem létforma nála. A ma élő extrém teljesítmény sportolók között kiemelkedő, Guinness-rekorder és hatszoros óceánátkelő magyar hajós. Az amerikai Év Kalandja Díjasa és a Magyar Formatervezési Díj tulajdonosa is egyben. Napi szinten űz elsőre lehetetlennek tűnő hosszú távú sportokat, mint a 200 km-es ultrafutóversenyek teljesítése. 
JELENTŐSEBB EXPEDÍCIÓK:

– 2007. Az első magyar óceáni evezős páros férfi tagjaként 51 nap alatt evezte át az Atlanti-óceánt egy saját tervezésű és építésű hajóval.

– 2012. A világon először és egyedül kenuval kelt át az Atlanti óceánon, 77 nap alatt.

- 2018-2019. Gyalogosan 950 kilométert megtéve érte el a Déli-sarkot, a szárazföld, vagyis az Antarktisz partjáról indulva első magyarként. 44 nap és 4 óra alatt teljesítette a távot 94 kilós szánt húzva maga után.

Réz Anna

filozófus

az Üvegplafon platform alapítója

Réz Anna az ELTE Filozófiai Intézetének adjunktusa; fő kutatási területe az etika. E mellett az Üvegplafon -- Meddig terjed a nők szabadsága? beszélgetéssorozat és blog alapító-szerkesztője, amely a férfiak és a nők közti társadalmi különbségeket járja körül. 

Schwedics Ágnes

Creative Strategy Director

Starski

Szakterületéhez tartozik a márka-, termék-, és vállalati kommunikációs stratégiák megalkotása a kreatív konceociótól az integrált kampányokig.

Szabó Réka

Brand Manager Dove Skin&Masterbrand

Unilever

10 éve dolgozik marketing területen, ebből 8 évet FMCG vállalatoknál töltött. Az Unilevernél a Dove márkáért felel, annak összes kategóriájával foglalkozom. Fő feladata a fogyasztói stratégiák megalkotása a kreatív koncepciótól az integrált kampányokig.

Tanos Áron

elnök

Robotépítők Magyarországi Egyesülete

Tanos Áron a Robotépítők Magyarországi Egyesületének elnöke, öt éve foglalkozik robotokkal. A zenélő robottól a beszélgetőroboton át az önvezető járműig mindenféle projektben vett részt, nevéhez köthető a magyarul beszélő humanoid robotok megjelenése. Szakértőként dolgozott egy bevásárlókocsik követésével polcsor-frekventáltsági térképet készítő projekten, rendszeres vendége robotikával és jövőkutatással foglalkozó tévé- és rádióműsoroknak.

Tóth Mihály

független kommunikációs tanácsadó

Tóth Mihály a 2007-ben indult KERKOM delegált marketing szolgáltató vezetője. Korábban a retail szektorban sikerrel működő Promoradio - retail radio system alapítója. Több vállalkozás fejlesztésében és kommunikációjában vesz részt, így például az ORIGIO Filmstúdió, az Európa Cégcsoport, a Dental World Hungary, a NiT Hungary marketingért felelős vezetőjeként is tevékenykedik. Műsorvezetőként, szóvivőként és rendezvények házigazdájaként is sokszor találkozhatunk vele. Az FMCG TOP konferenciát és az Év Boltja díjátadót 5 éve vezeti.

Zelenák Adrián

alapító / tuladonos

Zöldbolt.hu

Zelenák Adrián 2003-ban okl. környezetmérnökként végzett a Veszprémi Egyetemen. Pályája során projektvezető volt több zöld civil programban valamint hazai megújuló energia projektben (MPZrt OLK napkollektoros rendszer kiépítése, Nógrádgárdony Főnix Kastélyszanatórium megújuló energia rendszer). 2004 - 2006 között környezetvédelmi szakértő az Európai Parlamentben Hegyi Gyula EP képviselő irodájában. 2008 óta a Zöldbolt.hu ökobolt alapító tulajdonosa amely mára piacvezető az öko termékek értékesítésében Magyarországon. 

Mitől környezetbarát egy termék? Mitől környezetbarát egy bolt? Zero Waste, papír vagy műanyag csomagolás? Mit keresnek a környezettudatos vásárlók? Milyen címkék számítanak, milyen kezdeményezések segít elhelyezni bennünket a hiteles ökotudatos cégek sorában.