Bánki Beni

ifjú költő, slammer, előadóművész

Bánki Beni Kazinczy- arany jelvényes ifjú költő, slammer, televíziós műsorvezető, „kreatív celeb” és véleményvezér,  második éve a Nemzet Fiatal Tehetségei program ösztöndíjasa, számos országos irodalmi és tehetségkutató verseny győztese.  Beni az „egyszemélyes startup”, a hagyományos megjelenési formák mellett a közösségi médiában komoly saját infrastruktúrát épített fel, az Instagram profilján 65.000 személy követi, de a 360 fokos multitalentum több platformon is jelen van és intenzíven kommunikál, a társadalmi felelősségvállalás jegyében közösség- építő és segítő  kampányokban szerepel.

Fazekas Endre

ügyvezető igazgató

Pék-Snack

2017. novembertől Ügyvezető igazgató Pek-snack kft
1998-2017 Ügyvezető igazgató Sió-Eckes kft
1988-1998 Ügyvezető Igazgató McDonald’s Magyaroroszág Kft.
1995-1996 McDonald’ Közép-Ázsiai-és Kaukázusi Fejlesztési Igazgató
1986-1988 Agrária Bábolna Külkereskedelmi Iroda Igazgató
1983-1986 Bábolna mezőgazdasági Kombinát Moszkvai iroda  vezető
1978-1983 Külkereskedelmi Minisztérium DPA Főosztály

Tanulmányok:
1978.  közgazdasági  diploma
1975-1978 Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Külgazdasági szak
1973-1975 Moszkvai Nemzetközi kapcsolatok Egyeteme ( MGIMO)

Flórián László

ügyvezető igazgató

Rossmann Magyarország

Húsz éve kezdtem a Metrónál üzemvezetőként, ami áruházvezetői pozíciónak felelt meg. Három év után az OBI-nál folytattam pályafutásomat áruházvezetőként, majd átcsábítottak a bauMax-hoz értékesítési vezetőnek, ill. Romániába értékesítési igazgatónak. Mikor a cégen belül ismét országot kellett volna váltanom, úgy döntöttem, hogy inkább hazajövök és elfogadom a Rossmann ajánlatát az operatív ügyvezetői posztra. 

Dr. Forgács Attila

gasztropszichológus

Forgács Attila dr. klinikai szakpszichológus, az ELTE Pszichológiai Kar habilitált docense, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem Pszichológiai Központjának vezetője. Egyetemi oktatóként szociálpszichológiát, gasztropszichológiát, gazdaságpszichológiát és kommunikációt oktat. 6 könyve 22 kiadást ért meg idáig, ezek közül A kommunikáció szociálpszichológiája című letölthető: https://mersz.hu/kiadvany/269/ . A MindTitude™ image-kutató cég kutatási igazgatója. Az Élelmiszer c. szaklap állandó szerzője.

Gazsi Zoltán

ügyvezető igazgató

Eisberg Hungary

Gazsi Zoltán 1989-ben végzett a gödöllői Agrártudományi Egyetemen. Először a Mezőgazdasági Minősítő Intézetben, majd 14 éven keresztül multinacionális környezetben dolgozott a Syngenta vállalatnál: az ócsai Kisérleti Állomás vezetése után különböző termék, marketing és projektvezetői koordinációs munkákat végzett egyre nagyobb területen, szinte minden földrészt érintve. 2007 óta az Eisberg ügyvezető igazgatója.

Heiszler Gabriella

ügyvezető igazgató

SPAR Magyarország

Szakmai tapasztalatok:
2015 áprilistól: ügyvezető igazgató, SPAR Magyarország
2012-2015: cégvezető, SPAR Magyarország
2009-2012: kontrolling és számviteli vezető, SPAR Magyarország
2006-2009: belső ellenőrzési vezető, SPAR Magyarország
2002-2006: pénzügyi kontroller, Worldmark Hungary
1999-2002: pénzügyi elemző, GE Lighting Hungary

Tanulmányok:
2003–2005: Jogi szakokleveles közgazdász, Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Budapest
1994–1998: Üzemgazdász – német nyelvű képzés a Passaui Egyetemmel együttműködésben
1995–1998: Nemzetközi közgazdász – St. Galleni Egyetemmel együttműködésben
1993–1999: Okleveles közgazdász, Számvitel-Vállalatértékelés szakon, Corvinus Egyetem, Budapest

Keserű-Bézi Orsolya

ügyfélkapcsolati menedzser

Adaptive Media

2005-ben végzett a Budapest Gazdasági Főiskolán reklám és marketing szakirányon. MsC. közgazdász diplomáját 2013-ban kapja kézhez a Szegedi Tudományegyetemen.

2009 óta tagja az az Adaptive Media Sales House értékesítési csapatának. Nevéhez kapcsolódik a Microsoft Advertising hirdetési termékeinek magyarországi bevezetése, valamint számos nemzetközi rich media termék adaptálása a magyar digitális piacra. Jelenlegi feladata a kiemelt ügyfelekkel való stratégiai kapcsolat építése illetve a nemzetközi médiatulajdonosokkal való együttműködés erősítése.

Madár István

vezető elemző

Portfolio

Madár István a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem végzett 1997-ben. 2013-ig az egyetem Gazdaságpolitika Tanszékének oktatója. Emellett 2000-től 2006-ig a Világgazdaság napilap újságírója, szerkesztője. 2006-tól a Portfolio vezető elemzője, rovatvezetője. 2016-tól a Budapesti Corvinus Egyetem címzetes egyetemi docense. A Magyar Közgazdasági Társaság elnökségi tagja.

Sátori Karolina

projektmenedzser vezető

Star Network

Sátori Karolina többéves multinacionális és reklámügynökségi tapasztalatai után 2017 júniusában csatlakozott a Star Network influencer ügynökséghez, ahol kezdetben mint projektmenedzser, 2017 őszétől pedig mint projektmenedzser vezető felel a cég influencer marketing együttműködéseiért. Kiemelten feladata a szponzorációs együttműködések megvalósítása márkák/szolgáltatások és napjaink meghatározó influncerei között.

Steigervald Krisztián

intergenerációs szakértő

Emocionális Marketing

Steigervald Krisztián 1999 óta foglalkozik piackutatással, amelyben az egyik szakterülete a generáció-kutatás. Cége, az Emocionális Marketing Kft. 2013 óta dolgozik mélyebben generációkkal, így a marketingben szerzett (újrapozícionálási, kommunikációs…) tudásukat 2014 óta a HR-ben is kamatoztatják. Számtalan intergenerációs workshop vezetője, toborzási- és fluktuáció-menedzsment projektek szakmai vezetője, tréningek és csapatépítők moderátora, mellette folyamatosan tart szülőknek, pedagógusoknak generációs megértési workshopot, tréninget.

Dr. Szakály Zoltán

Marketing és Kereskedelem Intézet vezető

Debreceni Egyetem

Dr. Szakály Zoltán a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karának egyetemi tanára, a Kar Marketing és Kereskedelem Intézetének igazgatója, általános és stratégiai dékán-helyettes. Kutatásainak fő iránya az élelmiszer-gazdasági marketing egyes szakterületeinek vizsgálata. Kiemelten foglalkozik az egészségmagatartás, a tudatos táplálkozás és a marketing közötti összefüggésekkel, valamint a közösségi agrármarketing egyes aspektusaival, így a jelölések és védjegyek fogyasztói megítélésével. Alelnöke a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozatának, illetve tagja a Magyar Tudományos Akadémia Agrár-közgazdasági Bizottságának. Főszerkesztésével évente kétszer jelenik meg a Táplálkozásmarketing és a Tejgazdaság című tudományos folyóirat.

Szalókyné Tóth Judit

Boyden Executive Search, Partner

Judit a világ egyik legjelentősebb felsővezetői kiválasztással foglalkozó cégének, a Boyden Executive Search-nek  magyarországi Partnere, valamint a Boyden globális Consumer & Retail Practice Group-nak tagja. Karrierjét az Unilevernél kezdte, majd széleskörű felsővezetői tapasztalatot szerzett jól ismert nemzetközi cégek hazai és régiós igazgatói pozícióiban (Nielsen- Régiós Marketing és Kommunikációs Igazgató, Nielsen Ügyvezető Igazgató, Nielsen Régiós Consumer Insight Igazgató, Zwack Unicum -Marketing Igazgató). Judit tagja számos meghatározó szakmai fórumnak, rendszeres prezentál és moderál üzleti konferenciákon és rendezvényeken, óraadóként közreműködik az egyetemi oktatásban, nagykövetként karitatív munkát végez és segíti a Csodalámpa Alapítvány munkáját.

Szöllősi Balázs

tulajdonos

Spiritstore

A Corvinuson és Pécsi Tudományegyetemen szerzett közgazdász diplomákat. Mellette olasz tolmács és fordító, angolul társalgási szinten beszél. 15 éves kora óta vállalkozó és mivel akkoriban éppen az édesapja szivarjait árulta a barátainak, gyakorlatilag lassan 30 éve trafikos is. A tavalyi évben az Év Vállalkozója és az Év Boltja díjakat is átvehette. Három gyermekét neveli feleségével, Katicával.

Varga Gábor Zoltán

Digital Business Director

Café Communications

Digitális stratégiai szakember, több, mint 10 éves kommunikációs és marketing tapasztalattal, lokális és globális projekteken egyaránt.
2007 és 2015 között az EMEA piacokra szállító holland-magyar digitális ügynökség, a Quince magyarországi operációjának egyik vezetője client service és business development oldalon, 2015-től pedig a Café Communications digitális üzletágának stratégiai és üzleti vezetője.
Az elmúlt 3 évben fő fókuszterülete a Z és Y generáció aktiválása, valamint a márkázott tartalmak és az influencer marketing szerepe a márkák kommunikációjában.

Vida Eszter

Head of PR

SentiOne

Európa vezető social listening cégcsoportjának hazai PR vezetőjeként egy olyan ügynökségi modellt építek, amely bár ügyfélbrief mentén szolgáltat, de alapvetően webes, adatalapú igazságok elemzésével tárja fel az adott témát, márkát körbeölelő internetes klímát. Korábban évekig kreatív ügynökségi oldalon dolgoztam PR-esként, majd szövegíróként, így az ott megszerzett „storytelling” tudást és élményt hoztam magammal ide is. Épp csak ‘datatelling’-nek hívom.