Előadók

Andreas Christou

ügyfélkapcsolati igazgató

Nielsen

Andreas Christou a Nielsen piackutató vállalat történetének egyik legfiatalabb igazgatója, aki Angliából tért haza, hogy a 3 mrd forintos forgalmat lebonyolító ügyfélkapcsolati divíziót irányítsa. Pályafutását az Egyesült Királyságban gyakornokként kezdte, és hamarosan a változásmenedzsment vállalati kultúrába integrálásának nagykövete lett. Mindeközben kidolgozta és 23 országban levezényelte a Nielsen egyik új termékének bevezetését, mely most a vállalat globális átalakulásának egyik főbb alappillére.  Rendszeresen tart előadásokat az innováció, online vásárlás és csatornák témakörökben.

Pogátsa Zoltán

egyetemi docens, közgazdász, szociológus, a nemzetközi politikai gazdaságtan szakértője

Pogátsa Zoltán közgazdász, szociológus, a Nyugat-magyarországi Egyetem docense, a nemzetközi politikai gazdaságtan és az európai gazdasági integráció szakértője.

Rabné dr. Molnár Mónika

jogi ügyintéző

Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

Rabné dr. Molnár Mónika már több mint öt éve munkatársa a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának, ahol jogi ügyintézőként kifejezetten nemzeti védjegyoltalmi bejelentési, felszólalási, státusz ügyek elbírálásával, védjegyjogi módszertani útmutató készítésével és iparjogvédelmi oktatási, jogalkotási feladatokban való részvétellel és védjegyjogi marketing koncepció kialakítása foglalkozik. Ezenfelül pedig védjegyelbírálóként nemzeti védjegyoltalmi bejelentése elbírálása is az ő feladata.

Sápi Márton

sales manager

Star Network

2009 óta foglalkozik médiafelület értékesítéssel. 2016 óta a Star Network, Magyarország legnagyobb YouTube hálózatának, valamint a HD marketingnek, hazánk legnagyobb Google-költéskezelő PPC ügynökségének munkatársa.

Cseh Balázs

elnök

Magyar Élelmiszerbank Egyesület

Cseh Balázs 2005-ben az alapító csapat tagjaként részt vett a Magyar Élelmiszerbank Egyesület megszervezésében, melynek azóta is elnöke. 2009 óta az Élelmiszerbankok Európai Szövetségének elnökségi tagja. 2011-ben az Önkéntes Központ Alapítványtól az “Év önkéntese” díjat kapta.  Tanácsadóként vesz részt különböző élelmiszerpazarlással foglalkozó Európai Uniós kutatás-fejlesztési projektekben, valamint tagja az Európai Bizottság mellett működő élelmiszerpazarlással foglalkozó tanácsadó testületnek. 

Bessenyei Attila

ügyvezető igazgató

Laurel

Bessenyei Attila 2006-ban, a McDaniel College Budapesti intézetében szerzett közgazdasági diplomát. A főiskola után azonnal kereskedelmi pályára lépett. 2006-tól 3 évig volt egy amerikai vállalat, az Advanced MP Technology kereskedelmi menedzsere, ahol 2009-ben kitüntetést kapott európai szinten elért értékesítési teljesítményéért. 2009 óta erősíti a Laurel Cégcsoport csapatát, előbb kereskedelmi menedzserként, majd kereskedelmi igazgatóként, végül 2016 októbere óta ügyvezető igazgatóként. Kiemelt területei a nemzetközi kereskedelem, instore marketing megoldások, a kategóriamenedzsment és ellátási lánc menedzsment.

Váczi Dávid

termékértékesítés támogatási vezető

Budapest Bank

Váczi Dávid a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szerzett diplomát, majd a Corvinus Egyemet végezte el. 15 éves tanácsadói pályafutása elsősorban az Európai Uniós támogatásokhoz kötődik, de pénzügyi és innovációs szakterületen is segítette KKV és nagyvállalati ügyfelek projektjeit, beruházásait. Az OTP Hungaro-Projekt Kft.-nél tanácsadóként, majd igazgatóként dolgozott. A Budapest Bankhoz 2015-ben csatlakozott, ahol a pénzintézet vállalati üzletágánál feladata a speciális termékek értékesítési támogatását végző csapat vezetése és ennek keretében az EU támogatásokhoz, valamint az MFB Pontok termékeihez szakértői támogatás biztosítása.

Vatai Krisztina

üzletfejlesztési igazgató

GS1 Magyarország

Vatai Krisztina vállalkozás-szervezés szakirányon szerzett közgazdász diplomát. Külkereskedelmi területen több cégnél is dolgozott, majd 1994-ben csatlakozott a GS1 Magyarországhoz. Azóta foglalkozik a GS1 szabványaival és azok alkalmazásba vételétel a magyar piacon. A GS1 által certifikált adatminőségi szakértő és akkreditált nyomonkövetési auditor és tréner. Kiemelt szakmai területei az adatminőség, a termék-törzsadat kommunikáció és az élelmiszer nyomon követés. Üzletfejlesztési igazgatóként a hazai együttműködések kiszélesítéséért, kiemelten a GS1 szabványain alapuló termékadat-kommunikációs és élelmiszer nyomon követési megoldások bevezetéséért és elterjesztéséért felelős. Több adatkommunikációs fejlesztési projektben, illetve teljes körű szabványimplementációs projektben működött közre projektvezetőként. Rendszeresen publikál a GS1 kiadványaiban és kereskedelmi, logisztikai szaklapokban, szakkönyvekben.

Kovács Zoltán

tulajdonos / ügyvezető

Rekontir Cégcsoport

Kovács Zoltán közel egy évtizede foglalkozik kiemelt fejlesztési támogatásokhoz kapcsolódó pályázati projektmenedzseléssel, illetve teljes pályázati projektbonyolítással. Az Oxford Brooks University magyarországi képzésén előbb üzleti szakon BA (2004), majd nemzetközi üzleti tanulmányok szakon MSc fokozatot szerzett (2007). Számos európai és amerikai egyetemen folytatott továbbképzés mellett, 2007-ben saját céget alapított, mely megalakulásától kezdve dinamikusan fejlődött, s mára komplex projektmenedzsment szolgáltatásával egyike a hazai piacvezető cégeknek. A napjainkban már cégcsoportként működő vállalat, közel egy évtizedes tevékenysége során több mint száz - az Európai Unió által támogatott - borászati, turisztikai, logisztikai, élelmiszeripari és innovációhoz kapcsolódó beruházás, illetve infrastrukturális fejlesztés megvalósításában vett részt. Az ügyvezetőt 2012-ben a Vállalkozók Országos Szövetsége az „Év Vállalkozója” címmel tüntette ki.

Bőhm Kornél

elnök

MPRSZ Kríziskommunikációs tagozat

Kommunikációs szakértő, stratégiai tanácsadó, a Spindoc Kommunikációs Hálózat alapítója. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs tagozatának elnöke. Fő szakterülete a kríziskommunikáció, hírnévmenedzsment, személyes márkaépítés, a vezetői kommunikáció. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szakmai folyóiratokban, magazinokban (Forbes, Figyelő, HVG Business, HVG Pszichológia, Business Next, Üzlet és Pszichológia, Piac és Profit, stb.). Gyakori előadója konferenciáknak, szakmai workshopoknak, üzleti eseményeknek, kerekasztal-beszélgetéseknek. Jelenleg négy hazai egyetemen tart rendszeresen órákat. Népszerű kríziskommunikációs szakblogot és hírlevelet is ír.

Horváth Tamás

Voice Solution tanácsadó

IBCS Hungary

Profilja üzleti területet támogató szoftvermegoldások értékesítése. 2014 óta dolgozik az IBCS Hungary-nél,  a hangvezérelt megoldások értékesítésére specializálódott. Hiszi, hogy a nemzetközileg élen járó Honeywell Voice Solution technológia alkalmazásával forradalmi változások hozhatók létre a raktári működés hatékonysága terén.

Nagy Bálint

Marketing Tanszékvezető

IBS Marketing

Nagy Bálint jogászként végzett az ELTE Állam- és Jogtudományi Karán.  2015-ben szintén ELTE-n történész doktori fokozatot szerzett (PhD). 1985-től hat éven át a MALÉV-nél dolgozott. Maléves pályafutása utolsó két esztendejében a MALÉV arculatváltási, márkaépítési programjának vezetője volt. 1991-ben a BBDO Budapest ügyvezető igazgatója, 1992 februárjától az IBM Magyarország marketing kommunikációs igazgatója volt. 1995 szeptemberétől a MATÁV majd a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója 11 éven át. 2008 januárjától 2009 júliusáig a Vodafone Magyarország kommunikációs igazgatója.1994-óta az International Business School (IBS) marketing oktatója, 2009. július 1-től a marketing tanszék vezetője, főiskolai tanár.1998-tól napjainkig a Magyar Reklámszövetség elnökségének tagja, 2006-tól 2009-ig a Szövetség elnöke.

Becker György

marketing szakértő, címzetes egyetemi docens

BME, ELTE

"A vásárlási magatartással foglalkozó kutató pszichológus vagyok. Ez ELTÉn végeztem 1984-ben pszichológia szakot és kutatóként dolgoztam a rendszerváltásig. Innen egyenes út vezetett a marketing világába, először 9 évig az Ogilvy-nél dolgoztam, voltam copywriter, stúdióvezető és kreatív igazgató is. Utána a kétezres évektől mint piackutató saját céget gründoltam, később a TNS-nél vezettem a kvalitatív részleget és 2010-től rövid ideig az MKB Bank marketing ügyvezetője is voltam. Láttam a hazai reklámszakmát megszületni és fonnyadni, láttam a hazai piackutatás fénykorát és büszke vagyok, hogy több egyetemen is oktathatok továbbadva valamennyit tapasztalataimból és levonhatok néhány tanulságos következtetést."

Szabó András

flotta értékesítési vezető

Mercedes-Benz Magyarország

Szabó András a Mercedes-Benz Hungária Kft kishaszon járművekért felelős értékesítési vezetője 2017. január 1-e óta tölti be ezt a pozíciót. 2011 óta dolgozik a márkánál, korábban a kiemelt ügyfelekért és a flottaértékesítésért volt felelős. 

Szabó Károly Carlo

ügyvezető igazgató

Kaméleon Reklám

A grafikával és a nyomdaiparral már egészen fiatalon megismerkedett, a reklám világába azonban csak saját ügynökségén, a Kaméleon Reklámon keresztül kóstolt bele. A 90-es évek elején alapított grafikai stúdió mára teljes körű marketingügynökséggé nőtte ki magát, ahol 23 ember dolgozik.

Az ügyvezetés, az üzletépítés és a partnerekkel való kapcsolattartás mellett a kreatív kontrollra is kiemelt figyelmet fordít a cégénél, amelynek ügyfélköre a hazai kis- és középvállalkozásoktól kezdve egészen a nemzetközi multinacionális vállalatokig terjed. Azt, hogy a Kaméleon Reklám jó úton jár, a folyamatos bővülés és fejlődés mellett az olyan szakmai elismerések is jelzik, mint az elmúlt években az Aranypengén, Lollipopon, PAKK-on és SMBP-n nyert díjak.

„Carlo” neve sokaknak az Élelmiszer szaklap hasábjairól is ismerős lehet, hiszen 10 éve publikál, de szakmai konferenciákon, illetve a Corvinus Egyetem állandó előadójaként sem rejti véka alá a véleményét, ha trendekről, designokról vagy kampányokról van szó. Tapasztalatait egy saját márka, a Dr. Sprout építésénél is igyekszik kamatoztatni: a kiváló minőségű funkcionális élelmiszercsalád bevezetése jelenleg is folyamatosan zajlik Európában, de tervei szerint a Világ számos más országában is terjeszkedni fog.

Tóth Zoltán

vezérigazgató

DigInStore

Tóth Zoltán  három évtizedes szakmai és vezetői  tapasztalattal rendelkezik az FMCG ágazat több területén.  10 éve dolgozik tanácsadóként és vezeti saját érdekeltségű vállalkozásait.
A dohány kiskereskedelem átalakulása óta üzlettársaival több, mint 100 Nemzeti Dohánybolt beszerzési és értékesítési munkáját koordinálja. Új vállalkozásuk a DigInStore Zrt. eladáshelyi kommunikációval és üzletfejlesztéssel foglalkozik. Céljuk a Digital Signage technológia meghonosítása a dohány kiskereskedelemben.
 

Anthony Pralle

Senior Partner & Managing Directo

BCG – Global Management Consulting

Anthony Pralle, nemzetközileg elismert FMCG stratéga, a BCG élelmiszeripari szakértője. A BCG a világ egyik vezető stratégiai és menedzsment tanácsadó cége, 48 országban 85 irodával ügyfelei között számos Fortune 500 cég, kormányzati szereplő és non-profit szervezet szerepel.

Előadóink további bemutatkozásait folyamatosan frissítjük!