1.NAP
PROGRAM

wARM UP

  • Globális top trendek, lokális iránymutatások. Kihívások és megoldások az FMCG iparban.
  • HR finomhangolás – Hogyan állítható meg a szédítő fluktuációs spirál? Javaslatok a munkaerőhiány kezelésére.
  • Mit tehet egy CEO a digitalizációért? A digitális kultúra kialakításának elméleti és gyakorlati módszerei.

 

I.BLOKK

PRODUCT & PROFIT

Innovációs profilok

 

  • TECHNOLÓGIAI PARADIGMAVÁLTÁS
    Média hype vagy az élet valóra váltja a sci-fi-t? Miért hallunk ennyit a technológiáról, technológiai innovációkról, mit kezd ezzel a vásárló, hogyan felelhet meg ennek az FMCG-szektor?

 

  • PÉNZTÁR GÉP
    Innovációra ösztönző tényezők: az önkiszolgáló kassza már nem elég. Digitalizáció és kereskedelem a fizetéstechnológiában.

 

  • INNOVÁCIÓ STARTUPOK
    JEREMIE 1 – Életképes ötletek, élelmes startupok.

 

  • AZ ADAT VAGYON
    Hol az adatvagyon a kiskereskedelemben? Üzletiintelligencia-modellek, dobozos Mesterséges Intelligencia termékek.

 

  • VEZÉREK EGY ASZTALNÁL: innovációs kényszer, kitörési pontok, az innováció projektszemléletű megközelítése

 

II.BLOKK

SHOPPER & MARKETING

 

A fogyasztók megtartása egy digitális világban

 

  • ÜGYFÉLSZERZÉS
    Reménytelen-e a verseny a vásárló figyeleméért? – Mire kapja fel a fejét az új generáció, mire a régi, mire nem gondoltunk eddig? Miként válhatunk vonzóbbá a vásárlók szemében?

  • ÜGYFÉLIGÉNY
    Mit vár a vásárló?  AZ FMCG mely értékekben mutatkozik meg a fogyasztó számára az innováció ereje?

  • FUTURE STORE MARKETING
    DNS-marketing és DNS kereskedés – Ki tudja-e használni a DNS-adatbázisokat a kereskedelem?

 

Változó brand equity a jövő zajában
 

  • MÁRKAÉRTÉK
    Az említésgráf 50 árnyalata – Milyen trendek várhatók az FMCG-márkák kommunikációjában 2020-ban?

 

  • BRANDÉPÍTÉS
    Do you speak AI? - Instore marketing ma és 10 év múlva.

 

  • MI ÉS A VEVŐ
    Mesterséges intelligencia szerepe a jobb vevőigény kiszolgálásában – az árukészlet összeállítástól az automatikus döntéshozatalig

 

 

Az este folyamán átadjuk az Év Boltja 2020, illetve az INNovatív Márka 2020 díjakat!

 

 

 

További részletek hamarosan!

a rEGISZTRÁCIÓÉRT KATTINTSON IDE!

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles).

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk  ki a megadott elektronikus címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.